دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

۵

دیشب وقتی خوابم نمیبرد نشستم پای تلویزیون ؛ ولی انگار هیچ برنامه قابل توجهی نداشت این شد که مجبور شدم برای n امین بار فیلم بسیار پرمحتوای ممدآمریکایی رو ببینم !!!!!!!!!!!

از حرفاشون خنده ام میگرفت یه سری حرفا و صحنه هایی که مردم کوچه و بازار اونموقع رو به سینماها می کشوند.

اما یه چیزش برام جالب بود : تفاوت بسیار زیاد دیدگاه دخترا و پسرا در عشق؛ که اونموقع هم تو فیلما بوده و تا الان هم ( در دنیای ایرانی  ) ادامه داره!!!

عبارت معروف ‍‌‍‌" چراغتو روشن کردم " که به کرات بیان میشه که به چه منظوری این کار انجام شده و جواب گو.گو.ش که میگه : " من دوست داشتم که خودمو در اختیارت گذاشتم . "

نمیخوام راجع به ارزشهای دینی و اسلامی بحث کنم ، اما برام مساله است که چرا دخترا با این دید به این قضیه نگاه میکنند و پسرا به دید ش.ه.وت! حتی اینش بدتره زمانیکه دختری تو زمان مجردیش دست هیچ پسری بهش نخورده ، بعد موقع ازدواجش که میرسه با کسی که دوستش داره و مطمئنه که تا چند روز دیگه با هم ازدواج خواهند کرد ، نمیگم در اختیار چون از این کلمه بدم میاد ، در واقع احساسشو بدین شکل به همسر آینده اش تقسیم می کنه تا پسر آتیشی کمی از آتیشش کم شه ، اونوقت بعد از ازداجشون پسره تا  مدتها تانیمه شب با خودش کلنجار بره که چرا همسرش حاضر شده خودشو اونموقع در اختیارش بذاره !!! نمیدونم چی بگم متاسفانه دیدگاه دخترا تو این مساله با پسرا خیلی خیلی فرق می کنه و اینکه چرا این کار رو می کنن ! و توضیح دادن دلیلش هم هیچ فایده ای نخواهد داشت . فقط زمانیکه دختر بعد از ازدواجش میفهمه که همسرش از اون روزا و لحظات بیزار شده ؛ احساس می کنه که اونه که این وسط بازنده است به جرم عشق پاکش و اینکه حالا بازنده است که همسر ش که تا قبل از ازدواج با خیلیها بوده از اینکه همسرش با تنها مرد زندگیش ، مرد آینده اش ، ع.ش.ق بازی کرده ناراحته !

تنها یه جمله می گم به دخترا : هیچوقت به هیچ پسری ، هر چقدر هم که دوسش دارین اجازه ندین حتی لمستون کنه ، چون اصلا ظرفیت بعدشو ندارن و الانشونو به خاطر نمیارن . اصلا ارزشششو نداره.

ع.ش.ق بازی تو مملکت ما فقط حق مرداست همین و بس، سعی نکنید جلوی پسرا  ادای روشنفکرا رو در بیارین . برای آرامش آینده تون مجبورید ایرانی باشید با همون تفکرات مادربزرگا ،بنوعی مجبورید. چون مردای ما هنوز به این نتیجه نرسیدن و حالا حالا ها هم نخواهند رسید و بعد از ازدواج به خودآزاری و سپس به همسرآزاری میرسن تا خودشون رو تخلیه و همسرشون رو طوری جلوه بدن که احساس کنه یعنی اونهم جزء خانم بدا بوده !!!!!!! فقط بخاطرعشقی که اون لحظه داشته و داره!!!!!!! 

 چه تاوان سنگینی !

چه اشکهای سنگینی !!!

۴

دلم یه عالمه دریا میخواد

بشینم کنارشو فقط به صدای امواجش گوش کنم

دلم فقط آرامش میخواد

تقاضای زیادیه ؟!!!!!!!!!!

 

امروز خیلی وحشی شدم

با همه دعوا داشتم

با همه قهرم

از دیشب با خودم قهرم

لعنت به زندگی

هیچیش قشنگ نیست

خوشبحال اونایی که تو دلشون آرزو دارن

۲

چرا من شک دارم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۱

ازت متنفرم

از تو که هر چقدر هم که بگردی خودتو پیدا نمیکنی هیچی؛ که حتی تو منجلابت غرقتر هم میشی

دوستتتتتتتتتت ندارم

همین.