دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

۱۲

تو دلم یه غده بزرگه که داره خفه ام میکنه هی بزرگ تر میشه تموم درونمو پر می کنه.

از تخت بلند شدم و نشستم پای وبلاگ و به کمک آهنگای شکیلا کم کم دارم این غده رو نرمش میکنم تا دست از سرم برداره ؛ نمیدونم این بازی زندگی چیه که هر چی بیشتر جلو میرم سختتر و سختتر میشه!!

دیروز خانم اشراقی منو دیده میگه : وای باز که تو دختر لاغر شدی چرا اینطوری شدی ؟

باز جواب همیشگی من : جدا؛ نه اتفاقا این روزا خیلی بهترم و از درون خودم دارم به دماغم که هی داره درازتر میشه می خندم و تو دلم میدونم چه خبره!

عیبی ندارد این نیز بگذرد !

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ق.ظ http://golayepune.blogsky.com

وبلاگ جالبی داری
اگه وقت کردی به منم یه سری بزن

مانا دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ

مرسی حتما

ریواسی دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام.
خوبی؟
اینجا چه عوض شده! شنیده بودم که اسکای قالب جدید آورده، وقت نکردم برم ببینم. مبارک باشه!
*
چیزه! به من اونقدری ربط نداره، ولی وبلاگ معمولا یه جاییه که حرفاتو بنویسی تا سبک شی.
من نمیدونم این غده ای که نوشتی و تو نوشته های قبلیتم رنگ و بوش معلوم بود، چیه! ولی اینجا، یا هر جای دیگه بریزشون بیرون. اگه حل شدنیه، به هر قیمتی حلش کن؛ اگرم نیست هرچند بالاجبار، بپذیر و قبول کن و بگذر.

مانا دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ

مرسی ریواس عزیز
راستش این غده هی میاد و میره یه ریشه کوچولو داره هی خشک میشه اما دوباره جوونه میزنه
دارم خشکش می کنم اما طول میکشه
بازم مرسی

امیر پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ق.ظ http://golayepune.blogsky.com

بازم سلام
میخواستم نظرتو در مورد تبادل لینک بدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد