دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

۱۴

هیچ چیز مثل اولین ندای قلب به آدم راستشو نمیگه!

دارم به این نتیجه میرسم که باید به اولین ندای دلم گوش می کردم باید باورش می کردم

چرا بهش اعتماد نکردم ؟ چرا بهش شک کردم؟

الان بعد از مدتها ؛ رسیدم به حرفش! داره بهم میخنده : دیدی حق با من بود!

تا مدتها محل نمیذاشتمش ؛ راستش نمیخواستم باهاش روبرو شم !

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران لیون شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ق.ظ http://WWW.CHEKASI.BLOGSKY.COM

سلام
من هم مثل شمام من هم از دروغ متنفرم همه از دروغ متنفرن ولی آدما به خیلی چیزای بد و منفور مثل همین دروغ ... زود و دائمی عادت می کنن و براشون هم مهم نسیت که به جامعه شون چه خیانتی می کنن ....
و خدا حافظ اشک ها یتو و ...
احساس من و
... بارش باران باشد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد