دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

۸

به نظر شما کسی که میتونه چند تا زندگی رو بچرخونه ؛ میتونه چن تا زن داشته باشه؟!!!!!!!!

حرفی بود که دیروز یکی از آقایون محترم فرمودن ؛ و من همچنان در فلسفه * عشق یا هوس * گو گیجه میزنم !!!

نمیدونم خدا از این همه تفاوت تو ساختن گل (به کسر گاف ) زن و مرد چه لذتی می برده ؛ بعد هم طوری زندگی رو پیش میبره که قاعده بازی اینه که با هم باشن ؟ اونوقت نتیجه این بازی میشه یکی مثل مننننننننن!!!!!!!! که همش ماشالا دارم جفت شیش میارم!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ http://javani1385.blogsky.com

مشکل خانوما اینه که تعدد زوج را فقط در لذت می بینند وهوسرانی .لطفا پاسخ دهید .
۱ -خانمی که جوان است وشوهرش می میرد یا طلاق می دهد چکار کند
۲- زنی که با یک یا دوفرزند مطلقه یا بیوه است وخرجی بچه ها را ندارد وماهی ۲۰۰۰۰ تومن هم ندارد کجا بمیرد .
۳- دختری که پا به سن گذاشته وکسی سراغش نیامده تا اخر عمر چکار کند .
جواب : اگر مردی تمکن مالی داشت چه اشکالی دارد رسما سرپرستی چند خانواده را دشته باشد ؟
آیا فکر نمی کنید چون خرتان از پل گذشته کمی بی خیال شده اید وحکم خدا را معطل می کنید .

ونوس ومحمد دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام مانا جون.آقای محمد هم بدونن اگر نیت! خیر باشه اشکالی نداره که!

ریواسی دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ق.ظ

سر شب خوندم، با اینکه رسم ندارم وسط درس خوندم کامنت بذارم، اونقدر جوش آورده بودم که کلی نوشتم، بعد دیدم حتی ارزش اینو نداره که بخوام واسش چند خط مصرف کنم.
کسایی که اینجوری فکر می کنن که پول بدن تا چند وقت یه بار لذت ببرن، اصلا تو زمره آدمای ذهنم من دسته بندی نمی شن.
*
واقعا نمی دونم این شعار "هر گلی یه بو داره" در مورد همه مردای دنیا صدق می کنه یا فقط ما به عنوان بخشی از فرهنگ گلبارونمون داریمش!!! بعید می دونم!!!

مانا دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ق.ظ

اینجاست که میگم گل وجودیمون خیلی متفاوته!
آقا محمد ؛ نمیدونم چرا شما آقایون اینقدر قلب رئوفی دارید! واقعا ما زنها رو شما شرمنده می کنید!
واسه اون خانومهایی که فرمودین به اندازه کافی آقا از نوع مجرد و زن مرده و زن طلاق داده وجود داره و برای مردای ایرانی حداقل ازدواج صرفا به نیت خیر دروغه محضه.
آقای شیطون خودت هم اینو بهتر از هر کسی میدونی !
البته من به هیج وجه منکر وجود خانمهای شیطانی هم نیستما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد