دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

۱۸

اششششششتباه کردم ؛ نباید تو عصبانیت هر چیزی رو بیان کنم کی میخوای آدم شی؟!!!!!

چرا اون حرفا رو زد؟ چرا ؟ اون که میدونه من حساسم؟ چرا با حرفاش میخواد حرصم رو در بیاره؟

که آخرش اون حرفا رو بزنم فقط به خاطر اینکه اعصابم آروم شه ! به خاطر اینکه حرصشو در بیارم!

فقط همینقدر میدونم که خیلی زیاده روی کردیم دوتامون!!!!!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ http://parsatanaz.blogsky.com

سلام !
من علیرضام تازه به جمع بلاگ اسکای پیوستم !‌
خوشحال میشم دوست بلاگ اسکایی مثل شما داشته باشم !‌به منم سر بزنو نظرت رو درباره ی وبلاگ جدیدم بگو !
منتظرما ........
فعلا بای !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد