دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

۱۹

دادخواهی : الان برد رو دیدم کلی حرص خوردم و البته کلی با دوستان خندیدیم.

آخه واقعا انصافه که تهران ساعت کاری از ۹ تا ۲ باشه بعد اونوقت تو شهرستان ؛ جاییکه من کار میکنم ۷.۵ تا ۲. وایییییی چقد دلمو صابون زده بودم که تا ۸ صبح می خوابم . من میمیرم برا خواب صبح . ااااااااااااااااااااااه دلم میخواد برم یه پس گردنی محکم به مدیرعامل محترممممم بزنم تا دلم خنک شه .

از طرفی شرکتمون داره به بخش خصوصی واگذار میشه و باید تو بخش دولتی کاریابی کنم.بدبختی اینه که فقط با یه پارتی خیلی کلفت میشه یه سمت(با کسر س)پیدا کرد.

تا هفته بعد تقریبا معلوم میشه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد