دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

دلم میخواد داد بزنم

این یه وبلاگه که توش دلم میخواد خودم باشم بدون سانسور بدون رودربایستی با خودم بدون ترس از شناخته شدن فقط فقط فقط خودم و دلم

۱۰

۱.آی بمیری که هر چی سایته بستنش !!!!

 ۲. کسی میدونه به غیر از سایت شانا کجا میشه اخبار نفت  رو خوند ؟ نیست که خیلی از وزیرش خوشمان میاد ، میخوام برم براش کامنتهای خوشگل بذارم همچین کیفشو ببرم !!

کسی نبوووود با هام بیاد بشور و بساب ؟

 

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

عزیزم
مانا تو دختری یا پسر؟

مانا چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ب.ظ

احسان عزیز
بنده دخترم ؛ چرا پرسیدی؟

احسان چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ

افکارت برام جالب هستن.... عشق بازی حق شما دخترا هم هست ولی همه شما دخترا ناز دارین و با اینکه از خداتونه باهاتون عشق بازی کنن ولی همیشه فکر میکنید که دارید گول میخورید و انگار یک منتی به مردا باید بگذارید در صورتیکه
این یک موضوع دو طرفه است و کسی نباید به فکر بازنده بودن خودش باشه.... میدونم که به صورت غیر منطقی با من مخالفت خواهی کرد ولی حقیقت همینه که گفتم

مانا شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ

مرسی از نظرت اتفاقا اصلا دلم نمیخواد غیر منطقی نظر بدم
همیشه به این مساله اعتقاد داشتم که عشق دو طرفه است اگه لذتی هست باید از هر دو طرف باشه ولی وقتی میبینم دختری با نیت پاک عاشقانه با کسی که دوسش داره عشقبازی می کنه اما بعد از ازدواجش همسرش از این قضیه ابراز ناراحتی می کنه و طوری برخورد میشه که دختره احساس گناه و بدکاره بودن بهش دست بده اونوقت چه میشه گفت ؟ !

احسان شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:21 ب.ظ

اگر واقعا این عقیده راداشته باشی بهت تبریک میگم.
خوب فرهنگ ما ضعیفه که قبول نمیکنه ...ولی خودمونیم
دخترها هم همچین چشم و گوش بسته نمیرن خونه شوهر

درسته که این محدودیتها هست ولی مگه میشه با محدودیت
جلوی کسی را گرفت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد